بی نهایت کاربر
نمایندگان می توانند به تعداد نا محدود کاربر ایجاد کرده ( بابت ایجاد پنل های کاربری ، آرانکو هیچ هزینه ای دریافت نخواهد کرد ) و کاربران را مدیریت کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند .
لوگوی اختصاصی خودتان
نمایندگان می توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .
با دامنه اختصاصی خودتان
نمایندگان می توانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند، در ضمن به هر نماینده یک دامنه دلخواه با پسوند com. هدیه داده می شود
- توضیحات پنل نمایندگی
- توجیه اقتصادی
- انواع پنل
- ویژگی های پنل پیامکی
- تعرفه پنل نمایندگی و خرید
- تعرفه ارسال پیامک
لطفا قبل از ثبت نام بخش شرایط و ضوابط را بادقت مطالعه نمایید
نمایندگان می توانند از پنل اس ام اس به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی (به عنوان مثال: www.YourName.com) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایند ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام برند خود فعالیت نمایند .علاوه بر این نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی پنل اس ام اس قرار دهند ، همچنین سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود ( درباره ما ، تماس با ما ، اطلاعات حساب ، قیمت خطوط اختصاصی ، تعرفه پیامک ، تعرفه پنل کاربری و ...) را در اختیار نمایندگان قرار می دهد تا ایشان با صلاحدید خود این اطلاعات را برای کاربران خود قراردهند .
سامانه پیامک تبلیغاتی امکان ایجاد پکیج ها و بسته مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد بسته هایی ایجاد کرده (مثلا بسته ساده ، حرفه ای و...) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند .
نمایندگان می توانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد نمایند ، بدین ترتیب که با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص می توانند نسبت به قیمت گذاری با قیمت های بالاتر اقدام فرمایند .
نمایندگان می توانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کرده ( بابت ایجاد پنل های کاربری ، آرانکو هیچ هزینه ای دریافت نخواهد کرد ) و کاربران را مدیریت کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند .
نمایندگان می توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در پنل اس ام اس راه اندازی نمایند ، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می شوند .
نمایندگان می توانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند .
نمایندگان قادرند بانک اطلاعاتی شماره ی خود را به صورت امن وارد پنل اس ام اس کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند ، بدین ترتیب هر نماینده می تواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خودش را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند تا بتوانند علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله ای موجود در سامانه از بانک های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال انبوه استفاده نمایند .
نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند ، بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید .
نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند ، بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید .
توجیه اقتصادی
در این طرح یک نماینده بر خلاف سایر نمایندگیها قادر به ارائه نرمافزار با نام و برند شرکت خود میگردد و قادر است به صورت نامحدود سامانه ارسال و دریافت و مدیریت پیامک ایجاد و به فروش برساند ، نکته قابل توجه این است که ما بابت فروش پنل های کاربری از نمایندگان هیچ هزینهای دریافت نمیکنیم و این امر باعث جذابیت این ایده و استقبال باورنکردنی آن شد ، این بدین معنی است که نماینده فقط یکبار هزینه نرمافزار را پرداخت میکند و میتواند به تعداد نامحدود اکانت متفاوت کاربری با دسترسیهای مختلف ایجاد و به فروش رساند ، علاوه براین نمایندگان از ارسال پیامکهای تمامی کاربران خود نیز سود حاصل نماید . در این طرح نماینده نیاز به هیچ هزینه جانبی ندارد ، از آنجایی که این نرمافزار بر روی یک سرور قرار میگیرد هزینه نگهداری ، بهروزرسانی ، پشتیبانی و ... متمرکز شده و توسط شرکت اصلی ارائه دهنده این طرح تأمین میگردد . نماینده نیاز به هیچ مهارت خاصی نداشته و تنها با آشنایی با کامپیوتر و اینترنت و دریافت آموزشهای لازم از طریق واحد آموزش شرکت قادر خواهد بود به خوبی با نرمافزار کار نماید .
مثال عملی : به عنوان مثال یک نماینده با هزینه 500 هزار تومان صاحب امتیاز یک سامانه نمایندگی ریبرندینگ شود ، این نماینده با فروش متوسط 10 اکانت در ماه درآمد ماهیانه در حدود 1 میلیون تومان خواهد داشت . علاوه براین اگر توسط کاربران ایشان روزانه 50000 پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک 2 تومان سود نماید روزانه 100 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه 3 میلیون تومان خواهد بود واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامکهای ارسال به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز میگردد به شکلی که با ارسال 200,000 پیامک در روز نماینده بالغ بر 400 هزار تومان سود خواهد کرد که این عدد در ماه بیش از 12 میلیون تومان برآورد میگردد.
همچنین نمایندگان گرامی میتوانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند ، به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط 5 خط بفروشد و روی هر خط به صورت متوسط 10 هزار تومان سود کند روزانه سودی برابر 50 هزار تومان خواهد داشت ( معمولاً خطوط 14 رقمی سودی به طور متوسط در حدود 5 هزار تومان و خطوط 8 رقمی بیش از 50 هزار تومان سود دارند .) نکته : قرارداد خطوط اختصاصی از سمت مخابرات به صورت سالیانه میباشد ، در صورت عدم دریافت هزینه خطوط اختصاصی از طرف اپراتور هزینه از نمایندگان نیز بابت تمدید شماره دریافت نخواهد شد.
به هر یک از نمایندگان یک شماره 1000 و یک شماره 3000 و همچنین یک شماره 5000 (14 رقمی سفارشی ) رایگان با قابلیت ارسال و دریافت ارائه خواهد شد.
همچنین به هر یک از نمایندگان یک شماره عمومی 3000 رند ، یک شماره عمومی 2000 رند ، یک شماره عمومی 1000 رند 8 رقمی ، یک شماره عمومی 5000 و یک شماره ثابت (21000) عمومی رند جهت تخصیص به کاربران و استفاده به صورت امانی ارائه میگردد .
تفاوت شماره اختصاصی و عمومی : از شمارههای عمومی فقط در بخش ارسال منطقهای (ارسال به بانک اطلاعاتی موجود در سامانه پیامک تبلیغاتی) و ارسال انبوه (ارسال به بیش از 100 شماره ) میتوان استفاده نمود ، این شمارهها در بین تمامی کاربران مشترک بوده و قابلیت دریافت نیز ندارند ، همچنین این شمارهها بهصورت امانی در اختیار نمایندگان و کاربرانشان قرار میگیرد.
نمایندگان محترم میتوانند علاوه بر شمارههای رایگان فوقالذکر به تعداد دلخواه شماره اختصاصی خریداری کرده و به کاربران خود تخصیص دهند ، همچنین قیمت خطوط اختصاصی برای نمایندگان شامل تخفیف میباشد .
انواع پنل
نمایندگان میتوانند در 2 نوع اصلی پنل ایجاد نمایند:
پنل کاربری
نمایندگان به تعداد نامحدود امکان ایجاد پنل کاربری با دسترسیهای مختلف را دارند، در این حالت امکان ارائه ماژولهای مختلف به کاربر، تعرفه پیامک و خطوط اختصاصی با نماینده میباشد که تمامی این موارد را طبق صلاحدید خود قرار دهد و از فروش همهی این امکانات سودآوری داشته باشد. مدیریت کاربران، تمدید و پشتیبانی ازآنها به عهدهی نماینده محترم میباشد. آموزشهای لازم به نماینده ارائه میگردد تا بتواند کاربران خود را در راستای استفاده بهتر از سامانه راهنمایی نماید، علاوه بر پشتیبانی مداوم و آموزش حضوری رایگان به نماینده در صورت لزوم، آرانکو با نام برند نماینده ویدئوی آموزشی برای تمامی بخش های سامانه را با هزینهای جداگانه در پنل نماینده قرار می دهد تا کاربران نماینده نیز از این ویدئوها استفاده نمایند.(ساخت ویدئوی آموزشی با زمان و هزینهای جداگانه همراه میباشد.)پنل همکار
پنل همکار به شما این امکان را میدهد تا بخشی از کارهای مدیریتی خود را به کاربر دیگری واگذار نمایید ، به عنوان مثال میتوانید یک همکار برای پاسخگویی به تیکتها و همکار دیگری برای مسائل مالی ایجاد کرده و دسترسیهای لازم را به ایشان بدهید ، این بخش مناسب نمایندگانی است که میخواهند چندین مدیر تعریف کرده که هر یک به بخشی از پنل مدیریت سامانه پیامک تبلیغاتی دسترسی داشته باشند. مانیتورینگ پیامکهای ارسالی نیز از جمله دسترسیهایی میباشد که میتوانید به همکار خود ارائه دهید تا پیامکهای ارسالی از طرف کاربران و نمایندگان و زیر مجموعههای نماینده را مشاهده نماید. به صورت پیشفرض خطوط اختصاصی نماینده بر روی همهی پنلهای همکار قرار میگیرد تا بتوانند ارسالهای مورد نیاز نماینده را از همین خطوط اختصاصی ارسال نموده و مدیریت نمایند.نکات مهم
نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت پرداخت نمی کند .نمایندگان مجاز به ارائه پنل های نمایندگی زیر مجموعه می باشند ، این امکان با شرایط خاصی اعطا می گردد که برای اطلاع از آن می توانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند .
نمایندگان می تواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند .
تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل های نمایندگی نیز به روز می شوند.
نمایندگان می توانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافیست پس از تهیه سامانه DNS های دامنه خود را روی NS1.Payamak-Panel.com و NS2.Payamak-Panel.com و زیر دامنه را روی آیپی 87.107.121.51 تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامنه اختصاصی شما وارد سامانه شوند .
دقت نمایید که درهنگام فعال سازی حساب یک دامنه به صورت رایگان بر روی سرور رجیستر می گردد و دامنه های اضافی شامل هزینه می گردد .
هزینه و مسئولیت ثبت دامنه در کارگزاری های ثبت دامنه بر عهده خود نماینده می باشد .
به صورت پیشفرض نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) ندارند، اما در صورتیکه بخواهند سایت جداگانه طراحی نمایند و فرم لاگین را داخل سایت طراحی شده قرار دهند می توانند از شرکت های مرتبط اقدام به تهیه فضای هاست نمایند.
نمایندگان می توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .
نمایندگان مجاز به فروش پنل به صورت رایگان نمی باشند .
نمایندگان مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارند .
نمایندگان موظفند پنلهای کاربری ایجاد شده خود را به گونه ای قیمت گذاری کنند که هزینه آن از حداقل قیمت تعیین شده در سایت آرانکو کمتر نباشد.
نمایندگان موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود هستند .
همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند.
به تعرفه پیامک های فوق الذکر مالیات ارزش افزوده اضافه خواهد شد .
پنل های نمایندگی فقط به افراد دارای سن قانونی ( بالای 18 سال ) ارائه می گردد .
در صورت عودت پنل و یا تعلیق قرارداد قبل از گذشت 1 ماه 20% از مبلغ کل قرارداد بابت هزینه راه اندازی کسر خواهد شد ، همچنین در صورت گذشت بیش از 1 ماه مبلغ قابل کسر بر حسب تعداد ماه گذشته محاسبه و کسر خواهد شد .
کلیه خدمات و هزینه ها (اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی ) به صورت سالیانه می باشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید می باشد.
آبنومان سالیانه:
تمامی پنلها یک ساله بوده و جهت تمدید بعد از یک سال شامل 40% تخفیف میباشد، تخفیف تمدید در سالهای آتی به صورت ثابت به میزان 50% خواهد بود.هزینه سالیانه جهت بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی ، به روز رسانی و اضافه شدن بخش های جدید و همچنین ارتقاء سرور دریاقت می گردد.
مشتریان محترم می توانند پنل نمایندگی را به صورت اقساط تهیه فرمایند، 50% از مبلغ پنل در هنگام عقد قرار داد و مابقی مبلغ یک ماه بعد دریافت خواهد شد.
این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت هفتگی به روز می شود ، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به سامانه اضافه می گردد ، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گردد .
بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء خواهد داشت .
نمایندگانی که ارسال پیامک آنها در طول سال بیش از 10 میلیون پیامک باشد از پرداخت آبونمان معاف خواهند بود .
برای مشاهده دموی پنل نمایندگی می توانید با نام کاربری demo و رمز demo وارد شده و در بالای صفحه روی آیکون مربوط به پنل مدیریت کلیک نمایید.
تعرفه ارسال پیامک
ردیف
اپراتور
تعرفه پیامک (تومان)
1
5000
11
2
1000 و 3000
11.5
3
2000
13
4
خط ثابت
10.5
5
بین المللی
320
طبق افزایش 10 ریالی پیامک کشوری توسط مجلس شورای اسلامی تمامی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامکی موظفند علاوه بر قیمت هر پیامک مبلغ 10 ریال از استفاده کنندگان خدمات مزبور دریافت نمایند.
ردیف | اپراتور | تعرفه پیامک (تومان) |
1 | 5000 | 11 |
2 | 1000 و 3000 | 11.5 |
3 | 2000 | 13 |
4 | خط ثابت | 10.5 |
5 | بین المللی | 320 |