قوانین و مقررات



لطفا قبل از ثبت نام در هر بخش شرایط و ضوابط را بادقت مطالعه نمایید

1-توهین در كامنت ها ممنوع.
2-درج هرگونه لینك خارج از عرف و حاوی محتوای مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع در كامنت ها ممنوع.
3-هرگونه كپی محتوا قبلا با بخش مدیریت وبسایت باید هماهنگ شده باشد.
4-استفاده از نام كاربری خارج از عرف و توهین آمیز ممنوع است و بلافاصله توسط بخش پشتیبانی حذف میشود
5-تبلیغات در قسمت كامنت ها ممنوع
6-چنانچه بند جدیدی ضرورت داشته باشد در این قسمت اضافه خواهد شد.

نکات مهم

1- قبل از تایید فرم قیمت های هر یک از پنل ها و امکانات و تعرفه های آنها را مطالعه نمایید
2- پس از ثبت نام پنل شما به میزان مبلغ پنل منفی شده و پس از مشاهده کامل پنل میتوانید اقدام به پرداخت و فعال کردن آن نمایید
3- جهت خرید خط اختصاصی باید مدارک خود از قبیل تصویر کارت ملی و تصویر قبض یا سند موبایل به نام خودتان یا بستگان درجه یک پس از ثبت نام و پرداخت از طریق بخش ارسال مدارک ارسال گردد
4- تمامی پیامک های ارسالی به دقت از سمت مدیریت سامانه مانیتور میشود
5- ارسال و یا تلاش برای ارسال هرگونه پیامک نامتعارف ، پیامک شوخی یا سرکاری ، هرگونه توهین و فحاشی از طریق پیامک، هر گونه پیامک سیاسی و مخل نظم عمومی و خلاف عرف ممنوع بوده و به محض مشاهده ضمن مسدود شدن پنل مراتب به حراست همراه اول و در صورت لزوم به پلیس فتا ارجاع داده خواهد شد.
6- ارسال هرگونه پیامک پزشکی ، پیراپزشکی ، آرایشی و بهداشتی ، چاقی ، لاغری و... نیازمند دریافت مجوز تبلیغات مربوطه از سازمان نظام پزشکی می باشد
7- ارسال هر گونه پیامک برنده شدن ، قرعه کشی و جایزه نیازمند دریافت مجوز از مدیریت سامانه و ارائه تعهد نامه میباشد .
8- پس از پرداخت مبلغ پنل در صورت انصراف قبل از گذشت 1 ماه 20% هزینه پنل به همراه هزینه خط اختصاصی خریداری شده کسر و مابقی مرجوع خواهد شد
9- در صورت گذشت بیش از 1 ماه از خرید پنل امکان انصراف و بازگشت وجه امکان پذیر نمی باشد
10- کلیه پنل های یکساله بوده و به صورت سالیانه با دریافت آبونمان مشخص تمدید میگردد
11- لازم به ذکر است کلیه قیمت های اعلام شده به روز می باشد
12- لازم به ذکر است پنل ها یکساله می باشد.
13-به تعرفه پیامک ها مالیات ارزش افزوده اضافه خواهد شد .
14-کلیه خدمات و هزینه ها (اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی ) به صورت سالیانه می باشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید می باشد.
15-چنانچه بند جدیدی ضرورت داشته باشد در این قسمت اضافه خواهد شد.


آبونمان سالیانه:

تمامی پنل‌ها یک ساله بوده و جهت تمدید بعد از یک سال شامل 40% تخفیف می‌باشد، تخفیف تمدید در سال‌های آتی به صورت ثابت به میزان 50% خواهد بود.
هزینه سالیانه جهت بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی ، به روز رسانی و اضافه شدن بخش های جدید و همچنین ارتقاء سرور دریاقت می گردد.
این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت هفتگی به روز می شود ، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به سامانه اضافه می گردد ، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گردد .
بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء خواهد داشت.
برای مشاهده دموی پنل می توانید با نام کاربری demo و رمز demo وارد شوید.

نکات مهم

1-نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت پرداخت نمی کند .
2-نمایندگان مجاز به ارائه پنل های نمایندگی زیر مجموعه می باشند ، این امکان با شرایط خاصی اعطا می گردد که برای اطلاع از آن می توانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
3-نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند .
4-نمایندگان می تواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند .
5-تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل های نمایندگی نیز به روز می شوند.
6-نمایندگان می توانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافیست پس از تهیه سامانه DNS های دامنه خود را روی NS1.Payamak-Panel.com و NS2.Payamak-Panel.com و زیر دامنه را روی آیپی 87.107.121.51 تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامنه اختصاصی شما وارد سامانه شوند .
7-دقت نمایید که درهنگام فعال سازی حساب یک دامنه به صورت رایگان بر روی سرور رجیستر می گردد و دامنه های اضافی شامل هزینه می گردد .
8-هزینه و مسئولیت ثبت دامنه در کارگزاری های ثبت دامنه بر عهده خود نماینده می باشد .
9-به صورت پیشفرض نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) ندارند، اما در صورتیکه بخواهند سایت جداگانه طراحی نمایند و فرم لاگین را داخل سایت طراحی شده قرار دهند می توانند از شرکت های مرتبط اقدام به تهیه فضای هاست نمایند.
10-نمایندگان می توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .
11-نمایندگان مجاز به فروش پنل به صورت رایگان نمی باشند .
12-نمایندگان مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارند .
13-نمایندگان موظفند پنلهای کاربری ایجاد شده خود را به گونه ای قیمت گذاری کنند که هزینه آن از حداقل قیمت تعیین شده در سایت آرانکو کمتر نباشد.
14-نمایندگان موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود هستند .
15-همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند.
16-به تعرفه پیامک های فوق الذکر مالیات ارزش افزوده اضافه خواهد شد .
17-پنل های نمایندگی فقط به افراد دارای سن قانونی ( بالای 18 سال ) ارائه می گردد .
18-در صورت عودت پنل و یا تعلیق قرارداد قبل از گذشت 1 ماه 20% از مبلغ کل قرارداد بابت هزینه راه اندازی کسر خواهد شد ، همچنین در صورت گذشت بیش از 1 ماه مبلغ قابل کسر بر حسب تعداد ماه گذشته محاسبه و کسر خواهد شد .
19-کلیه خدمات و هزینه ها (اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی ) به صورت سالیانه می باشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید می باشد.
20-چنانچه بند جدیدی ضرورت داشته باشد در این قسمت اضافه خواهد شد.


آبونمان سالیانه:

تمامی پنل‌ها یک ساله بوده و جهت تمدید بعد از یک سال شامل 40% تخفیف می‌باشد، تخفیف تمدید در سال‌های آتی به صورت ثابت به میزان 50% خواهد بود.
هزینه سالیانه جهت بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی ، به روز رسانی و اضافه شدن بخش های جدید و همچنین ارتقاء سرور دریاقت می گردد.
مشتریان محترم می توانند پنل نمایندگی را به صورت اقساط تهیه فرمایند، 50% از مبلغ پنل در هنگام عقد قرار داد و مابقی مبلغ یک ماه بعد دریافت خواهد شد.
این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت هفتگی به روز می شود ، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به سامانه اضافه می گردد ، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گردد .
بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء خواهد داشت .
نمایندگانی که ارسال پیامک آنها در طول سال بیش از 10 میلیون پیامک باشد از پرداخت آبونمان معاف خواهند بود .
برای مشاهده دموی پنل نمایندگی می توانید با نام کاربری demo و رمز demo وارد شده و در بالای صفحه روی آیکون مربوط به پنل مدیریت کلیک نمایید.

نکات مهم

1-مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری نمودن آن ، به دلیل بی دقتی کاربر ، بر عهده کاربر می باشد و امکان مرجوع کردن License و یا تعویض آن با نوع دیگر ، مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا License ها بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آن به پنل صادر کننده‌ی License وجود ندارد. در طول رَوند خرید ، چندین بار نام محصول و مبلغ آن به شما نمایش داده خواهد شد. لطفاً دقت فرمائید.
2-مسئولیت باطل شدن License به دلیل بی توجهی کاربر به توضیحات و راهنماهای موجود در سایت و موجود در e-Mail حاویِ License ، بر عهده کاربر می باشد. همچنین اگر مشکل احتمالی در License خریداری شده وجود داشته باشد ، چنانچه کاربر پیش از در میان گذاشتن مشکل با واحد پشتیبانی فنی ، خود به صورت سلیقه ای ، اقدام به رفع مشکل نموده باشد و باعث بروز مشکلات بیشتر شده باشد ، مسئولیت آن با کاربر می باشد.
3-مجموعه‌ی آرانکو فروشنده‌ی License آنتی ویروس‌ها می باشد ؛ و سازنده‌ی نرم افزار آنتی ویروس نیست. مسئولیت هرگونه ناسازگاری آنتی ویروس با کامپیوتر و یا تلفن همراه کاربر ، بر عهده‌ی آرانکو نمی باشد ؛ از این روی ، به کاربران گرامی توصیه می شود ، پیش از خرید License ، نرم افزار آنتی ویروس را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن مطمئن شوند و آنگاه اقدام به خرید License نمایند. با این وجود ، مجموعه‌ی آرانکو به جهت خدمت‌رسانی بهتر ، همواره سعی بر راهنمایی و کمک به کاربران گرامی را تا حد دانش و تجربه خود ، داشته و خواهد داشت.
4-مجموعه‌ی آرانکو هیچگونه مسئولیتی مبنی بر پاک شدن یا نشدنِ نوع خاصی از یک ویروس از روی سیستم و یا تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی کاربر را ندارد ؛ زیرا همانطور که در بند 3 توضیح داده شده است ، آرانکو سازنده‌ی نرم افزار آنتی ویروس نیست و از این روی نمی تواند قدرت شناسایی ویروس را تضمین کند.
5-مسئولیت از کار افتادن License و یا عدم Update آنتی ویروس به دلیل مشکلات اینترنت کاربر ، مشکلات و محدودیت‌های مخابراتی کشور و یا تحریم های بین المللی ، بر عهده آرانکو نیست و رفع آن ، خارج از اختیارات این مجموعه می باشد.
6-چنانچه مشکل کاربر در فعال‌سازی License آنتی ویروس ، با راهنمایی های آرانکو از طریق مکاتبه (e-Mail) حل نشود ، تنها راه بررسی مشکل بوجود آمده ، بررسی از راه دور با نرم افزار بین‌المللی Teamviewer می باشد. مجموعه‌ی آرانکو ، هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
7-از آنجا که کمپانی های سازنده آنتی ویروس قوانین پایداری ندارند و ممکن است هر سال قوانین خود را تغییر دهند ، مجموعه‌ی آرانکو ناگزیر به پیروی از قوانین صادر شده است و اختیاری در اِعمال تغییرات در قوانین ندارد. بنابراین به کاربران گرامی یادآوری می شود که پس از خرید License ، اقدام به فعال‌سازی نمایند و از نگهداری License تا مدت‌ها خودداری کنند. زیرا ممکن است قوانین تازه ای از طرف کمپانی سازنده آنتی ویروس صادر شود که License ایشان را تحت تأثیر قرار دهد.
8-چنانچه پس از انجام مراحل خرید ، پرداخت شما ناموفق بود ، لطفاً پیش از ثبت خرید مجدد ، با واحد پشتیبانی فروش به صورت کتبی (E-Mail) تماس گرفته و مراتب را گزارش فرمائید. به هیچ عنوان اقدام به خریدهای پی در پی نفرمائید و تا تکلیف خرید ناموفق شما مشخص نشده است ، خرید جدیدی ثبت نکنید. امکان بازگشت وجه برای خریدهایی که بعداً مشخص شود که تراکنش موفق بوده اند اما کاربر گمان کرده که تراکنش ناموفق بوده است ، وجود ندارد.
9-چنانچه کاربر License آنتی ویروسی را خریداری نماید و پس از پرداخت وجه و دریافت محصول ، پشیمان شود یا متوجه شود که محصول را به اشتباه خریداری کرده است و یا اینکه در فعال سازی License دچار مشکل شود و پیش از در میان گذاشتن مشکل با پشتیبانی فنی سایت ، اقدام به انتخاب و خرید محصول جدیدی نماید ، مبلغی که برای خرید محصول نخست پرداخت نموده است ، بازگشت داده نخواهد شد.
10- چنانچه کاربر بیش از حد از لایسنس استفاده کند (حتی یک دستگاه بیشتر) لایسنس به طور کامل قطع می گردد. به صورتی که گارانتی لایسنس ابطال خواهد شد و هزینه به هیچ عنوان بازگشت داده نمی شود.
11- کاربر بعد از دریافت لایسنس می بایست Computer Name یا Mobile Name به تعداد دستگاه هایی که لایسنس خریداری کرده است برای مجموعه آرانکو ارسال نماید، چون تمام دستگاه هایی که در لایسنس منیجر وجود داشته باشد و کاربر اسم آن را ارسال نکرده باشد به طور کامل غیر فعال می شود. لازم به ذکر است اگر کاربر اسم دستگاه را ارسال نکند گارانتی لایسنس باطل می گردد.
12- گارانتی لایسنس فقط زمانی قابل اجراست که مشتری (کاربر) نام دستگاه (Computer Name یا Mobile Name) خود را برای مجموعه آرانکو ارسال کرده باشند.
13- گارانتی فقط و فقط در صورتی اعمال می شود که لایسنس خریداری شده دچار مشکل شود. و همانطور که در بند 5 توضیح داده شد اگر به دلیل تحریم یا مشکلات ارتباطی لایسنس غیر قابل استفاده شود هیچ مسئولیتی بر عهده آرانکو نیست.
14- اینکه کاربر به اشتباه لایسنسی را خریداری کند یا در خرید تعداد کاربر و لایسنس اشتباه کرده باشد هیچ مسئولیتی بر عهده مجموعه آرانکو نیست و بازگشت وجه به هیچ عنوان انکان پذیر نیست.
15- گارانتی بازگشت وجه به صورت روز شمار محاسبه میگردد. به صورتی که هزینه لایسنس خریداری شده تقسیم بر 365 می شود و در تعداد روزهای باقی مانده ضرب می شود سپس به حساب کاربر بازگشت داده می شود.
16- گارانتی تعویض لایسنس فقط در زمانی قابل اجراست که مجموعه آرانکو لایسنس بع عنوان لایسنس جایگزین برای ارائه به مشتری داشته باشد در غیر این صورت گارانتی بازگشت وجه به صورت روز شمار اجرا می گردد.
17-چنانچه بند جدیدی ضرورت داشته باشد در این قسمت اضافه خواهد شد.

سامانه همراه آرانکو

با نصب نرم افزار سامانه همراه آرانکو بر روی دستگاه اندرویدی میتوانید ارسال های خود را هر چه سریعتر و بدون ورود به سایت انجام دهید.